Vel fremme i Gran Canaria

• 11.01.2016 kl. 00:01

Hei dere! I går kl06 om morgenen kjørte vi til Bergen for å ta flyet videre til Gran Canaria, flyet gikk kl12. Turen gikk ekstremt tregt, her går vi rett på klagingen - haha! Neida, men vi var hvertfall utrolig trøtte og slitne når vi landet i Las Palmas. Da var det bare 40 min med buss igjen for å komme til hotellet, som vi ankom i 19 tiden.

I dag våknet jeg faktisk kl08.30 av meg selv, det passet jo midt i blinken. Da var det rett opp for å spise frokost, deretter gikk turen til Maspalomas. Planen var egentlig å legge seg rett ved bassenget og slappe av, men slik ble det altså ikke. På rommet vårt var det ekstremt masse småkryp - ja, jeg vet at det kan være vanlig å oppleve når du bor på hotell utenlands. Men dette klarte jeg faktisk ikke, det var rett og slett ekkelt. Derfor fikk vi beskjed om at vi kunne bytte rom senere på dagen, når noen av gjestene har sjekket ut. Da tenkte vi at det var like greit å vente med å pakke ut og bare gå ut å kikke imens. Rommet vi fikk var kjempe fint og har utsikt rett ned mot Amadores stranden.

Nå har vi nettopp kommet hjem fra Puerto Rico sentrum, det fristet med en skikkelig god middag. Så er det alltid koselig å gå ut på kvelden, så med andre ord har denne dagen vært perfekt. Vi har jo all inclusive, men man blir litt lei av det også. Derfor har vi blitt enige om at å spise ute, må vi kunne gjøre noen av dagene vi er her :-)