Siste dagen i Gran Canaria

• 24.01.2016 kl. 16:31

Hei! Nå er det akkurat en uke siden vi kom hjem fra Gran Canaria og jeg kjenner savnet allerede. Syns det var så kjekt og komme hjem til masse snø, det er jo så fint og ikke minst koselig - men nå er det ingenting snø igjen. Har hørt rykter om at vi får mye snø i februar igjen, krysser fingrene for at det stemmer. Litt snø til må vi ha!

Som jeg nevnte i sist innlegg så har jeg hatt noen veldig travle dager, til og med når vi var i Gran Canaria. Noe som gjorde at jeg ikke fikk postet de innleggene jeg hadde planlagt, derfor får de komme nå haha! Siste dagen var det litt overskyet, noe som var utrolig kjipt.. men vi gikk på stranden alikevell. Det ble selfølgelig Anfi, uten tvil den fineste stranden. Vi fikk heldigvis litt sol innimellom, så det kunne vært verre :-)

New nails

• 19.01.2016 kl. 14:17

Hei! Grunnen til at jeg har blogget lite de siste dagene er først og fremst fordi jeg ikke har hatt tid, vi har opplevd så sinnsykt masse på denne uken i Gran Canaria. Så var det jo en veldig lang hjemreise og vi var ikke hjemme i Haugesund før 06 på morgenen, da var det jo rett til sengs. Første jeg gjorde når jeg våknet var å ta sol, haha! Savnet varmen allerede etter et døgn. På kvelden ble jeg plutselig kjempe dårlig, utrolig kvalm rett og slett. Jeg la meg tidelig og våknet mange ganger på natten og kastet opp - jeg aner ikke hvorfor. Det kan jo ha vært noe jeg har spist? Når jeg våknet i dag var jeg hvertfall helt fin i formen igjen, veldig merkelig at det gikk så raskt over - men jeg klager ikke! Nå skal det bli kjekt og komme tilbake i vanlige rutiner og ikke minst tilbake på jobb ♥

Den ene dagen var det overskyet og været var skikkelig skuffende .. da tok vi oss tid til å gjøre andre ting! Jeg fikk fikset neglene mine, noe som alltid er kjekt å få gjort når du er ute å reiser. Jeg vet ikke hvorfor, men det ender jeg alltid opp med å gjøre når jeg er i utlandet. Plassen jeg gjorde det på var helt topp, de som jobbet der var super hyggelige og flinke.

Amadores beach club

• 13.01.2016 kl. 18:51

Hei dere! I dag bestemte vi oss for å prøve ut beach-cluben på Amadores, ettersom vi har hørt mye om plassen. Det var utrolig fint - luksussolsenger, jaccuzi, basseng, loungemusikk og servering til sengen av det du måtte ønske. En solseng koster 40 euro, og har plass til to stk! Det er jo litt dyrere i pris enn en vanlig solseng på stranden, men var uten tvil verdt pengene. Om du noen gang skal til Gran Canaria vil jeg så absolutt anbefale deg en dag her :-)

Her på toppen av klippen ser dere hotellet vårt - helt fantastisk hotell med DEN utsikten.

Anfi beach

• 11.01.2016 kl. 18:24

I dag bestemte vi oss for å dra på stranden i Anfi Del Mar, den var bare helt fantastisk fin. Vi var vel på stranden kl10 i dag tidelig, om jeg husker rett? Vi var på stranden i fem timer, deretter gikk vi rundt i butikkene og kikket litt. For en nydelig plass, jeg er helt in love - haha! Nå skal vi straks ordne oss for så å ta buss til Las Palmas, som er hovedstaden. Regner med at det blir litt shopping, men det er jo alltid gøy :-)

Vel fremme i Gran Canaria

• 11.01.2016 kl. 00:01

Hei dere! I går kl06 om morgenen kjørte vi til Bergen for å ta flyet videre til Gran Canaria, flyet gikk kl12. Turen gikk ekstremt tregt, her går vi rett på klagingen - haha! Neida, men vi var hvertfall utrolig trøtte og slitne når vi landet i Las Palmas. Da var det bare 40 min med buss igjen for å komme til hotellet, som vi ankom i 19 tiden.

I dag våknet jeg faktisk kl08.30 av meg selv, det passet jo midt i blinken. Da var det rett opp for å spise frokost, deretter gikk turen til Maspalomas. Planen var egentlig å legge seg rett ved bassenget og slappe av, men slik ble det altså ikke. På rommet vårt var det ekstremt masse småkryp - ja, jeg vet at det kan være vanlig å oppleve når du bor på hotell utenlands. Men dette klarte jeg faktisk ikke, det var rett og slett ekkelt. Derfor fikk vi beskjed om at vi kunne bytte rom senere på dagen, når noen av gjestene har sjekket ut. Da tenkte vi at det var like greit å vente med å pakke ut og bare gå ut å kikke imens. Rommet vi fikk var kjempe fint og har utsikt rett ned mot Amadores stranden.

Nå har vi nettopp kommet hjem fra Puerto Rico sentrum, det fristet med en skikkelig god middag. Så er det alltid koselig å gå ut på kvelden, så med andre ord har denne dagen vært perfekt. Vi har jo all inclusive, men man blir litt lei av det også. Derfor har vi blitt enige om at å spise ute, må vi kunne gjøre noen av dagene vi er her :-)

kristina risløv

Hei! Jeg heter Kristina Risløv og er en jente på 19 år fra Karmøy. Blogger for det meste om hverdagen min, mote og skjønnhet. Gjerne legg igjen en kommentar eller hilsen. Kameraet jeg bruker er Canon eos 1200D