Siste dagen i Gran Canaria

• 24.01.2016 kl. 16:31

Hei! N er det akkurat en uke siden vi kom hjem fra Gran Canaria og jeg kjenner savnet allerede. Syns det var s kjekt og komme hjem til masse sn, det er jo s fint og ikke minst koselig - men n er det ingenting sn igjen. Har hrt rykter om at vi fr mye sn i februar igjen, krysser fingrene for at det stemmer. Litt sn til m vi ha!

Som jeg nevnte i sist innlegg s har jeg hatt noen veldig travle dager, til og med nr vi var i Gran Canaria. Noe som gjorde at jeg ikke fikk postet de innleggene jeg hadde planlagt, derfor fr de komme n haha! Siste dagen var det litt overskyet, noe som var utrolig kjipt.. men vi gikk p stranden alikevell. Det ble selflgelig Anfi, uten tvil den fineste stranden. Vi fikk heldigvis litt sol innimellom, s det kunne vrt verre :-)

New nails

• 19.01.2016 kl. 14:17

Hei! Grunnen til at jeg har blogget lite de siste dagene er frst og fremst fordi jeg ikke har hatt tid, vi har opplevd s sinnsykt masse p denne uken i Gran Canaria. S var det jo en veldig lang hjemreise og vi var ikke hjemme i Haugesund fr 06 p morgenen, da var det jo rett til sengs. Frste jeg gjorde nr jeg vknet var ta sol, haha! Savnet varmen allerede etter et dgn. P kvelden ble jeg plutselig kjempe drlig, utrolig kvalm rett og slett. Jeg la meg tidelig og vknet mange ganger p natten og kastet opp - jeg aner ikke hvorfor. Det kan jo ha vrt noe jeg har spist? Nr jeg vknet i dag var jeg hvertfall helt fin i formen igjen, veldig merkelig at det gikk s raskt over - men jeg klager ikke! N skal det bli kjekt og komme tilbake i vanlige rutiner og ikke minst tilbake p jobb♥

Den ene dagen var det overskyet og vret var skikkelig skuffende .. da tok vi oss tid til gjre andre ting! Jeg fikk fikset neglene mine, noe som alltid er kjekt f gjort nr du er ute reiser. Jeg vet ikke hvorfor, men det ender jeg alltid opp med gjre nr jeg er i utlandet. Plassen jeg gjorde det p var helt topp, de som jobbet der var super hyggelige og flinke.

Amadores beach club

• 13.01.2016 kl. 18:51

Hei dere! I dag bestemte vi oss for prve ut beach-cluben p Amadores, ettersom vi har hrt mye om plassen. Det var utrolig fint - luksussolsenger, jaccuzi, basseng, loungemusikk og servering til sengen av det du mtte nske. En solseng koster 40 euro, og har plass til to stk! Det er jo litt dyrere i pris enn en vanlig solseng p stranden, men var uten tvil verdt pengene. Om du noen gang skal til Gran Canaria vil jeg s absolutt anbefale deg en dag her :-)

Her p toppen av klippen ser dere hotellet vrt - helt fantastisk hotell med DEN utsikten.

Anfi beach

• 11.01.2016 kl. 18:24

I dag bestemte vi oss for dra p stranden i Anfi Del Mar, den var bare helt fantastisk fin. Vi var vel p stranden kl10 i dag tidelig, om jeg husker rett? Vi var p stranden i fem timer, deretter gikk vi rundt i butikkene og kikket litt. For en nydelig plass, jeg er helt in love - haha! N skal vi straks ordne oss for s ta buss til Las Palmas, som er hovedstaden. Regner med at det blir litt shopping, men det er jo alltid gy :-)

Vel fremme i Gran Canaria

• 11.01.2016 kl. 00:01

Hei dere! I gr kl06 om morgenen kjrte vi til Bergen for ta flyet videre til Gran Canaria, flyet gikk kl12. Turen gikk ekstremt tregt, her gr vi rett p klagingen - haha! Neida, men vi var hvertfall utrolig trtte og slitne nr vi landet i Las Palmas. Da var det bare 40 min med buss igjen for komme til hotellet, som vi ankom i 19 tiden.

I dag vknet jeg faktisk kl08.30 av meg selv, det passet jo midt i blinken. Da var det rett opp for spise frokost, deretter gikk turen til Maspalomas. Planen var egentlig legge seg rett ved bassenget og slappe av, men slik ble det alts ikke. P rommet vrt var det ekstremt masse smkryp - ja, jeg vet at det kan vre vanlig oppleve nr du bor p hotellutenlands. Men dette klarte jeg faktisk ikke, det var rett og slett ekkelt. Derfor fikk vi beskjed om at vi kunne bytte rom senere p dagen, nr noen av gjestene har sjekket ut. Da tenkte vi at det var like greit vente med pakke ut og bare g ut kikke imens. Rommet vi fikk var kjempe fint og har utsikt rett ned mot Amadores stranden.

N har vi nettopp kommet hjem fra Puerto Rico sentrum, det fristet med en skikkelig god middag. S er det alltid koselig g ut p kvelden, s med andre ord har denne dagen vrt perfekt. Vi har jo all inclusive, men man blir litt lei av det ogs. Derfor har vi blitt enige om at spise ute, m vi kunne gjre noen av dagene vi er her :-)

kristina rislv

Hei! Jeg heter Kristina Rislv og er en jente p 19 r fra Karmy. Blogger for det meste om hverdagen min, mote og skjnnhet. Gjerne legg igjen en kommentar eller hilsen. Kameraet jeg bruker er Canon eos 1200D